ma võin omale madalseise lubada, sest ma tegin kükkidega lõpparve

teisipäev, 6. veebruar 2018

Mina väga väsinud pärast jalapäeva
Mul on nii umbes 120 päeva aega, et lõpetamiseks oma elu parimasse vormi saada ja praeguse hetke seisuga tundub mulle, et see on täiesti reaalne eesmärk, mille poole püüelda. Muidugi, üks võib väita, et 120 päeva on väga suur hulk päevi ja füüsiliselt heasse vormi saamine ei tohikski olla midagi ületamatut, eriti kui sul on selleks enam-vähem 4 kuud aega, kuid arvestades seda, kui aeglaselt on mul siiani tulemuste nägemisega läinud, siis ei julgenud ma varem väga suuri eesmärke seada. Kuid puhtalt jaanuarikuu põhjal võin öelda, et ma olen iseennast saanud trennirütmi, mis mulle sobib ja mind ka tulemuste oma silmaga nägemiseni viinud on.

Tänase päeva seisuga käin ma trennis 4 kuni 5 korda nädalas (enamasti 5) ja kuigi mõnele võib see tunduda enese surnuks treenimisena (üks mu tuttav ütles mulle ükspäev, et peaksin vähem trennis käima), siis ei ole kõik päevad ometigi vennad ning mu treeningute intensiivsus varieerub tegelikult päris kõvasti. Mõni päev olen ma võimeline kulutama 500+ kalorit, segades omavahel jõutreeningut ja HIIT'i, kuid mõni teine päev, tuues näiteks tänase, kulutan ma vaevu 200 kalorit LISS treeningu ja paari jõuharjutusega (ma pole endiselt suur kardiosõber). Võib-olla uudisena ka see, et ma lõpetasin jaanuaris ära kangiga kükkide tegemise ning sel polegi otseselt mingit põhjendust peale selle, et mulle ei meeldi üldse väga kükke teha. Ma teen küll jätkuvalt mingil määral kükke, kuid need on enamasti goblet-squatid või sumokükid ning neid mõlemaid teen ma sangpommiga.

Siiski, olgu öeldud, et ma olen jaanuari algusest alates kaotanud terve hulga sentimeetreid ja peaaegu 2 kilogrammi. Lisaks sellele, et kogu see treenimine aitab mul end füüsiliselt paremani tunda, on kõrvalmõjuna kaasnenud vähenenud nukrameelsus (who am I kidding?? see ei vasta tõele), mu näonahk on paremaks läinud, ma joon rohkem vett ja mulle veidi tundub, et külmetus ei hakka ka nii kergesti külge kui muidu.

Kaudsematest eesmärkidest kui 21.juuni rääkida, siis lubasin iseeendale, et aasta lõpuks olen nii heas vormis, et julgeksin ka jõusaalis crop-topiga käia ilma, et ma peaks põdema selle ülevoolava pekihulga pärast, mis mu kõhtu hetkel kimbutama kipub. Samuti oleks 100kg päris lahe ära deadliftida.


Mina riietusruumis poosetamas 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar